Reklamačný poriadok
Realitná kancelária AZ PROPERTY s.r.o vydala tento reklamačný poriadok v súlade s aktuálnym reklamačným poriadkom a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi SR podľa zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení, ktorý upravuje práva klientov na reklamáciu kvality poskytovaných služieb:
- Realitná kancelária AZ PROPERTY s.r.o , ako právnická osoba podniká na území Slovenskej republiky v oblasti sprostredkovania predaja, prenájmu a kúpy nehnuteľností (realitná činnosť). Je zapísaná v Obchodnom registri SR Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 67505/B, IČO: 45 724 512. Adresa prevádzky pre uplatňovanie reklamácií je: Panenská 22, 811 04 Bratislava, mobilný kontakt: 0903 323 299.
- Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická či právnická osoba (ďalej len “klient”), ktorej realitná kancelária AZ PROPERTY s.r.o poskytuje služby spojené so sprostredkovaním predaja, prenájmu a kúpy nehnuteľností. Prípadne iné služby spojené s realitnou činnosťou (ďalej len “služby”). Klient v má právo v prípade nespokojnosti, na služby poskytované realitnou kanceláriou AZ PROPERTY s.r.o. podať “reklamáciu”.
- Reklamáciu môže klient podať písomne, osobne na adrese prevádzky alebo e-mailom na adresu na: office@azproperty.sk prostredníctvom reklamačného formulára. Reklamačný formulár bude klientovi na požiadanie zaslaný na jeho e-mailovú adresu alebo dodaný v papierovej forme v kancelárii AZ PROPERTY s.r.o. Klient je povinný k reklamácii priložiť všetky dokumenty a dôkazy, ktoré preukazujú jeho tvrdenia.
- Reklamácia bude realitnou kanceláriou AZ PROPERTY s.r.o. vybavená bez zbytočného odkladu ale najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa podanie reklamácie. V prípade ak sa realitná kancelária AZ PROPERTY s.r.o. nedohodne s klientom inak.
- Realitná kancelária AZ PROPERTY s.r.o. spíše s klientom o každej uplatnenej reklamácii reklamačný protokol, pričom má klient nárok na jeho kópiu.
- Reklamáciu môže realitná kancelária AZ PROPERTY s.r.o. uznať alebo zamietnuť.
- Pokiaľ reklamáciu realitná kancelária AZ PROPERTY s.r.o. uzná za oprávnenú, bude o nej bezodkladne informovať klienta. Následne vykoná na svoje náklady úkony aby nežiaduci stav odstránila k čo najväčšej spokojnosti klienta. Ak nastane skutočnosť, že nežiadúci stav nebude možné odstrániť, klient môže požadovať primeranú zľavu z odplaty za poskytnutie služieb alebo mu realitná kancelária AZ PROPERTY s.r.o. nanovo poskytne predmetnú službu.
- Ak realitná kancelária AZ PROPERTY s.r.o. zamietne reklamáciu bude o tom bezodkladne informovať klienta a uvedie dôvod zamietnutia. Dvôvod zamietnutia bude zaslaný klientovi aj písomne. V prípade nespokojnosti so zamietnutím reklamácie má právo klient podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa §12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
- Na základe zistení z reklamačných protokolov oprávnených reklamácií sa bude realitná kancelária AZ PROPERTY s.r.o. usilovať o prijatie opatrení aby predchádzala a zamedzila ich opakovaniu.
- Všetky poskytnuté podklady a osobné údaje v reklamačnom konaní podliehajú ochrane osobných údajov klientov v súlade s právnymi predpismi SR. A v súlade s ustanoveniami zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
- Tento reklamačný poriadok je záväzný aj pre všetkých členov realitnej kancelárie AZ PROPERTY s.r.o. a nadobúda účinnosť 14. 9. 2010.