Ako si pohodlne zariadiť kanceláriu doma

Chodiť do práce v papučiach – teda robiť z domu – je pohodlné aj efektívne. Podľa prieskumov takto aspoň raz do roka pracuje až 35 percent Slovákov. Výhody z toho majú zamestnanci aj zamestnávatelia.

Práca z domu, tzv. home office, umožňuje totiž firmám zmenšovať kancelárske priestory, znižovať počet pracovných stolov a naberať talentovaných ľudí, ktorí z rôznych dôvodov nemôžu byť v práci päť dní v týždni po celý rok.

Zamestnanci zase prácou z domu ušetria čas na doprave, môžu vybaviť drobné servisné záležitosti v byte (napríklad odpočty meracích zariadení) alebo si dopriať ticho na činnosti, ktoré si vyžadujú viac sústredenia a nerušenej práce. Práve to môže byť v práci plnej kolegov, napríklad v otvorených priestoroch (open space) veľký problém. Ako si však zariadiť domáce pracovisko, ak náhodou máte tú príležitosť?

Povedali ste si: Zajtra zostávam doma, tak si nastavím budík o hodinu neskôr? Chyba. Keď vedci pozorovali 61 študentov Harvardovej univerzity v USA, zistili, že nepravidelný spánkový režim zhoršuje ich známky. Štúdie z minulosti tiež ukázali, že takzvané škovránčie typy (ľudia, ktorí vstávajú okolo šiestej ráno) podávajú cez deň lepšie výkony. Ak teda zostávate pracovať z domu, skúste odolať pokušeniu a vstaňte rovnako, ako keby ste do práce cestovali. Vedci tiež odporúčajú zjesť raňajky najneskôr do hodiny od času, keď ste vstali. Mali by byť bohaté na živiny, vitamíny a vlákninu.

Zdroj obrázku a článok: https://Zdroj obrázku a článok: https://byvanie.pravda.sk/interier-a-technologie/clanok/474403-ako-si-doma-zariadit-home-office/

Partneri

© 2018 AZ PROPERTY s.r.o – realitná kancelária